A place called home

Min bloggstatistik sköt nyligen i höjden. Kosntigt tänkte jag som knappt bloggat senaste veckorna. Sen kom jag på det, självklart. Ögon och öron finns överallt eller hur, era nyfikna jävlar. Well I'm happy to entertain. Jag kan riktigt höra hur snacket går, hur ni spekulerar fram diverse teorier. Men det är okej, det är verkligen helt okej. För jag inser också hur obetydliga ni är och hur viktiga det får er att känna er. Så jag bjuder på det, människor mer er låga intelligens har aldrig kunnat rubba mig.

On a happier note. Det känns så härligt att träffa och prata med alla mina underbara vänner igen. Som jag saknat er, det finns inga ord som räcker till. Människor som faktiskt förstår mig, människor med djup, människor som kan föra samtal om fler än två ämnen. Lovely! Snart bor jag på hemmaplan med detta underbara folk. I can't wait. Nu sömn, i morgon storslagna planer. Sleep tight!





xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0