Locked in your arms I feel warm.

Igår var en enastående kväll! Jag och mina allra bästa tjejer tog oss ut till Jonas hus för födelsedagsfest med människor som jag saknat mer än jag var medveten om. Drack kalasgoda öl, lyssnade på all musik mellan himmel och jord och skrattade så jag fick ont i magen. Jag hade nästan glömt hur makalösa ni är, mina pöjkar! Medan vi flamsade runt inomhus hade det tydligen börjat snöa något helt otroligt så när det var dags att åka hem fick vi en smärre chock. Men det var kul, det var vackert. Gick till donken och käkade hot sombreros som jag stod i kassan och försökte uttala riktigt spanskt i 5 min medan dom blev klara, killen i kassan blev nog lite trött på mig. Sombreeeeroooos! Resten av natten spenderades med urspårade vagnar, våldsgästning och mitt mumlande om att jag ätit små friterade hattar. Det krävdes en del sömn och kalaspuffar men nu har jag återhämtat mig. Kontentan av kvällen/natten är att jag har världens bästa vänner och att jag älskar att känna mig fri igen, att känna mig som mig själv.





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0