Inside-box, obeying, inside-line coloring

Jag har drömt alldeles för mycket de senaste dagarna. Obehagliga drömmar, andra allt för behagliga. Känns onödigt att drömma om fantastiska saker som aldrig kommer ske, då vaknar man och känner sig rätt tom. Man vet ju aldrig men jag förväntar mig inget, I never do.

Idag blir det storhandling och plugg. Läser just nu Etik och livsfrågor, däckade med boken i sängen i natt. Någon ska man väl iofs dela säng med. Tyvärr är det ämnet livsfarligt för mig, börjar tänka alldeles för mycket till min hjärna blir överhettad och måste kylas ner med stora mängder alkohol. Min hjärna och hela jag går allt för ofta på högvarv, har senaste veckorna träffat nytt folk och då alltid fått förklara att jag pratar helt enkelt bara så fort, jag går helt enkelt bara så fort. Därför kan det vara skönt att självmedicinera lite med öl ibland, så jag hamnar på alla andras nivå. Annars blir jag lätt frustrerad och i slutändan förbannad för att alla andra ska vara så vansinnigt långsamma. Det är fel av mig jag vet, det är jag som är onormal. Oftast är det faktiskt en fördel, det gör mig sjukt effektiv i skola och på jobb. Det gör att jag är snabbtänkt i konversationer och kan få saker gjort på under hälften av den normala tiden. Dock blir jag gärna uttråkad när jag anser att andra människor pratar eller gör saker för långsamt. Det är en fråga om tålamod, jag jobbar på det.

Nu dusch, sen ICA Maxi och plugg. Funderar på att göra en sån där lista i bloggen som tycks vara så inne just nu. Det kan vara så svårt att fokusera ihop något vettigt och jag vill skriva om mer än vad jag ätit till middag. Anyways, ska fundera på det. Bye for now.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0