I haven't been gone very long but it feels like a lifetime

Oj. Jag skulle bli bättre på att blogga men försvann istället. Det har sina orsaker men inget vi behöver prata om här. Jag har inte varit på "dela med mig"-humör kan vi säga. Så har jag inte sagt för mkt.

Jag hade till trots en väldigt bra jul. Den spenderades i vanlig ordning med min underbara familj och massor av mat. Det är ju så det ska vara. Fick en massa väldigt fina saker jag knappast förtjänat, bilder på kommer vid senare tillfälle. Känns tokigt att räkna upp allt, tycker det är himla konstigt att folk ska göra det. Men bilder på vissa guldkorn kommer dyka upp, helt klart.

Nyår spenderades först på middag hos min vapendragare Mickis, jag fick slåss med hennes kattunge och det tog pinsamt lång tid innan vi fick upp bubblet då vi båda var livrädda för att skjuta korken på varandra eller katten. Vi mellanlandade sedan hos några rätt fantastiska syskon för att hämta upp dom med flera innan vi rullade vidare till en villa i Bräcke. Där träffade vi roliga människor och söta hundar. Vi drack öl och löjlade oss som vi gör mest. Sen smällde vi raketer och misslyckades med att tända tomtebloss och cigg då det blåste något så vedervärdigt. Det stoppade oss dock inte från att skrika av lycka, kramas och halsa skumpa som om det inte fanns en morgondag. Allt som allt var det en rätt fantastisk kväll med supertrevliga människor. Jag ser fram emot många sådana kvällar. Jag ser fram emot det här året, I have it on good authority it's gonna be amazing.



"Everything is as it's always been, this never happened.
Don't take it too bad, it's nothing you did.
Just once something dies, you can't make it live.
You're a beautiful boy, you're a sweet little kid,
But I am a woman."


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0