All I can taste is champagne

I förrgår var tanken att jag och Josephine skulle slappa hos henne och sen somna i tid för vi skulle till skolan kl 10 nästa dag (min första dag). Det var alltså vad som skulle ske, alla som känner mig någorlunda inser nog hur det slutade. Vi fick finbesök av Mimmie som tyckte att Berså skulle vara kul på en onsdag, and so it was. Strax innan tolv kletar vi på lite smink och hoppar in i en taxi. Kvällen blir ett virrvarr av våran störda humor, oerhört skumma människor och fisherman shotar. Efter nattamat lyckas vi däcka runt 5, behöver jag nämna att jag var rätt trött när klockan ringde 07:30?

På något vänster lyckas vi iaf ta oss till skolan, som två vrak tåls att sägas. Hur jag överlevde kommer jag aldrig förstå, vid ett tillfälle trodde jag att mina ögon skulle sprängas för jag kunde känna mina hjärtslag i dom. Allt blev väldigt mycekt bättre senare när vi fått i oss pizza och däckat i soffan, helt underbart!

Nu dricker jag té och lyssnar på Edith Piaf, orkar inte riktigt göra något vettigt av kvällen. Ett flertal stygga pojkar har försökt lura ut mig i kväll men jag har lyckats motstå, hur kan jag inte svara på. Faller annars så lätt för frestelsen om någon frågar i fall jag ska med ut. Hoppas något kul folk ska ut i morgon också, annars får jag och Mickis helt enkelt ragga upp lite främlingar.

Så vad händer egentligen i morgon? Ingen vet riktigt men det ryktas om en början på Styrbord Babord, en skinnklänning, thailändska öl och sällan skådad galenskaper. Kvällen/natten ska iaf gå utifrån två motton:

"Beauty is in the eye of the beer holder"
"Never get into fights with ugly people, they have nothing to lose."


Nu sömn, eller ett tappert försök iaf.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0