A time of innocence, a time of confidences

Har haft en allmän städ- och fixdag idag. Har haft chansen att bekanta mig med min Iphone som jag köpte igår, ladda ner massa appar och liknande. Måste erkänna att jag (förutom Henry) aldrig varit mer nöjd med ett köp någonsin. Var rädd för att jag hade för höga förväntningar men nej, jag har underskattat Iphone totalt. Jag kan seriöst göra precis allting med den, det är helt sanlöst. Skaffa Iphone, ni kommer aldrig ångra det.

Har gjort väldigt efterlängtad shopping idag som jag ska njuta av i helgen. Älskar discshop.se, där finns amerikanskt godis m.m. Jag beställde:



Reese's peanut butter cups blev snabbt min favorit i L.A, de andra har jag aldrig smakat så ska bli kul. Finns som sagt massa annat att beställa exempelvis drickor, godis, snacks, donuts, chips, mac & cheese, flingor, kryddor m.m. Har bestämt mig för att sakta men säkert äta mig igenom deras sortiment under hösten/vintern. Yummy, yummy!






Nu té och betala räkningar, have a good one!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0