Breathe new life into me.

Underbar helg! Kanske den bästa någonsin, iaf så långt jag kan minnas. Lever i en härlig, rosa bubbla just nu, får hoppas att det håller i sig. I veckan ska det bli lite seriöst shopping, ska nämligen köpa mig en Iphone + bra hörlurar och ett par Reebok Easy Tone. Sen ska jag promeneras i form, vänta ni bara! Gjorde ett impulsköp på ICA igår och är löjligt nöjd.


LÖJLIGT bra! Min hud har bråkat lite det senaste, fått ett gäng finnar vilket jag aldrig brukar ha och tydliga pormaskar. Har använt denna produkt 2 gånger, dvs igår och idag men ser redan sjuka resultat. Min hud har nog aldrig sett såhär frisk och klar ut. Pormaskarna är i stort sett borta och jag är lenar än nånsin. Var bara tvungen att rekommendera den för jag har aldrig stött på något liknande.


Efter mina köpmåsten denna veckan behöver jag lägga ner shoppandet, det börjar bli oroväckande nu. Kan bara inte hjälpa det, är jag i en affär så måste jag handla. Är nog inte ensam om det.


Jag rotar runt på Forever21 i L.A.


Nu ska jag pussas med Henry och dricka té. Hoppas ni haft en urmysig söndag.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0