The beginning of the end

Jag behöver, nej verkligen MÅSTE laga middag! Sitter här och känner mig snurrig och magsuget hotar att vränga mig ut och in. Jag orkar bara inte. Varit uppe sen 05:30 i morse vilket inte ens känns okej. Har blivit bortskämd av att börja tidigast kl 9 under hela sommaren. Har börjat få härligt med jobbtider inbokat, känns dunder!




Okej, jag lagar väl mat då om ingen av er tänker göra det åt mig. Jag tänker osttortellini med karl-johansvamp och parmesan(som jag btw missbrukar nu för tiden) . Orkar inte vara mer avancerad än så. Fanns planer på grillspett men det får bli imon.


Måste väl nämnas att valets utgång var en besvikelse, väntade men ändå smärtsam. Jag väljer att peka ett beskyllande finger på alla er som inte röstade. Ni avgjorde valet, ni såg till att Alliansen vann och att SD kom in. Grattis. Jag hoppas ni är riktigt nöjda. Det roligaste är att enligt statistik är det ni som kommer lida. Ni tillhör grupperna låginkomsttagare, invandrare och socialbidragstagare. Ni är absolut mest utsatta under nuvarande regering.
Med de orden lämnar jag er, god kväll och välkommen till ett kallare Sverige.





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0