So-called chaos

Jagade ett par Reebok Easy Tone idag men utan resultat. Har sökt en bra promenadsko länge då det är den enda träningsformen som passar mig. Kan inte jogga många meter utan att min höft börjar krångla, känner mig som en sliten tant. Tycker Reebok E.T verkar bra, kan ju iaf inte ge sämre resultat än en vanlig sko. Ska ta mig till flera affärer i helgen för att hitta den modell jag vill ha. Dags att komma i form nu tänkte jag ( Katt åt paj kom i form?) så ska skärpa till mig, att äta godis framför datorn är inte en sund livsstil. Råkade tröstshoppa lite annat istället, till ingens förvåning.




Till helgen blir det Götet igen. Avskedsfest på Haket för min äldsta och otroligt älskade vän Timah. Hon ska åka till Japan i ett år, något jag beundrar sanslöst mycket. Samtidigt som jag hatar henne för det, självklart. Men hon är sån min Timah, hon går alltid sin egen väg. Det är mycket därför jag älskar henne.

I övrigt har jag skaffat en ny bäbis, han heter Henry och gillar att sitta i mitt hår. Ni som känner mig är säkert inte förvånade, jag dör ju varje gång jag ser ett gulligt djur.


Sir. Henry ♥


Nu ska jag plocka iordning för jobbet imon, måste upp 05:30. Sen ska jag och Henry kolla serier, så härligt att alla drar igång nu igen. Btw borde jag köpa en Iphone? Känner mig lite sugen asså men HTC har rätt sköna telefoner också. Något att fundera på.








xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0