I only have eyes for you

Har varit så läskigt inaktiv på bloggen. Lust har funnits men ingen ork. Tror hösttröttheten kommit över mig, nu har jag dock laddat upp med uppiggande saker i vardagen. Har insett att det som behövs för en mjuk övergång till mörkare tider är vitaminer, glitter och värme.



Tidningar (för skönhet i vardagen), Té ( för värme och hälsofrämjande effekter), Juice och eller smoothies ( vitaminer+antioxidanter), Värmeljushållare ( värme, glitter och ljus) och nagellack i mysiga höstfärger ( behöver det förklaras?) Där har ni ett härligt startpaket för att hålla orken uppe.


Nu ska jag äta köttbullar (vegetariska självklart), potatis och hemgjord lingonsylt. För att öka glamourfaktor något slänger jag på säsongens första avsnitt av 90210 samtidigt.



Bara för att den är så jävla bra!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0