It's not my problem if you don't see what I see

Fy vilken slapp dag. Mest bara legat och kollat på serier, till ingens förvåning. Av en ren slump trillade jag över ett guldkorn, en serie jag har höga förväntningar på. Boardwalk Empire. Makt, våld, politik och sex när det är som bäst. Har du inte redan sett den så rekommenderar jag att du gör det. På www.ch131.com kan du se den serien och de flesta andra. Alla avsnitt kommer upp dagen efter de sänts i USA.


"In 1920, alcohol was outlawed. Outlaws became kings and empires were born."



I övrigt har jag lagat mat, promenerat och städat lite. I morgon blir det jobb, börjar kl 7 så borde lägga mig strax. För er som känner mig måste jag bara visa det här:



Håkan Hellströms senaste video. I början sitter han och dricker en öl på Kings Head, våran favorit-krog och man kan till och med se våran favorit-bartender! ;) Hur kul som helst, behöver gå dit snart känner jag.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0