Anything can happen

Känns som om jag lagat mat och städat hela dagen, vid närmare eftertanke så har jag det. Förutom vissa pauser då jag läst Jane Austens Emma, lutar åt att den blir ännu en favoritbok. Jane Austen har aldrig gjort mig besviken och ändå har jag läst det mesta hon skrivit. Längtar efter helgen, tror det kommer bli en superkväll på fredag och har jag tur en riktigt mysig lördag. Längesen jag var ute med massa folk och verkligen röjde. Det är på tiden känner jag. Alla ska med!



Ska tjata lite på storasyster och se om hon har något festligt att låna ut, har förlamande klänning-ångest. Ni tjejer vet hur det är. Fan va löjlig man är egentligen, jag har ju redan mitt på det torra. Haha, nä nu får jag skärpa mig och göra mig klar för sängen. Ska lägga mig och läsa vidare en stund sedan sova. Jobbar dygnet i morgon kl 9 - 9. Så vi hörs igen på onsdag. God natt



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0