One by one, the chains around me unwind

Haft verkligen noll bloggork senaste dagarna. Haft noll ork alls, känns verkligen som om jag går och bär på något som bara inte bryter ut. Sällan jag är såhär orkeslös. Nu blir det skärpning iaf! Ska till Götet i morgon för bio med min man och sen en liten tur till andra lång. Tänkte försöka skrämma fram en viss Mickis som tycks gått under jorden men det är en hemlis så säg inget. Ryktas om att en stinkbomb kan skrämma fram folk rätt fort, någon som vet mer om detta? På tal om stinkbomb insåg jag just att Kenza har likadana boots som mig. Detta innebär att varje 14 åring i Sverige kommer se ut som mig, jag finner situationen beklämmande.



På jobbet i onsdags. Efteråt tog jag en promenad genom stan och tog kort på hur dom gjort stan höstfin. Gillart!






Nu tappade jag all ork igen och tror jag tar och lägger mig. Nu tjatar Henry om att få komma ut också, hans dygnsrytm är lite off. Jag kanske inte borde uttala mig iofs. Ska se till att blogga ordentligt i morgon innan jag drar. Natti natti!




xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0