You're a stone fox

Härligt, inte sjuk idag iaf. Istället har jag fått massor gjort och känt mig successivt bättre under hela dagen. Har bestämt mig för att vaccinera mig mot influensan i år. Har tänkt göra det många gånger men det har aldrig blivit av. Inte för att jag är rädd för att bli sjuk men jag får ALLTID influensan och den gör mig sängliggande i 2 veckor. Känns lite väl kostsamt för att inte nämna tråkigt. Tydligen skyddar vaccinet i år även mot svininfluensan som jag vägrade vaccinera mig mot tidigare. Tror till och med att jag hade den då jag var sjuk i tre veckor och hallucinerade, det var rätt läskigt.

Beställde nyss hem ett stort paket från H&M, but don't worry! Det är saker jag ska önska mig i julklapp. Jag är nämligen så snäll att jag bevarar mina nära och kära från att springa runt och leta efter saker till mig. Verkar som att jag kommer få min nyårsklänng after all. Mailade H&M i förrgår och dom ska boka en till mig, sanslöst bra service. Sen spenderar jag varje krona där också..

Nu blir det té som vanligt, dricker alltid Kung Markattas gröna té, ekologiskt och helt klart det godaste gröna jag hittat. Oftast smakar grönt té inget alls eller bara bittert, men inte detta! Ska kolla filmen  The Virgin Suicides, favorit film från min ungdom som jag inte sett på alldeles för länge.



Min enorma kopp som kräver två tepåsar. Osminkad btw, är jag en sån fräck bloggerska nu? ;)
Börjar kl 7 i morgon så säger god natt nu, inte utan musik of course.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0