Counting the seconds away to the sound of your heart

Har spelat maniskt i två dagar, laddat ner olika emulatorer och roms. Har totalt gått loss på alla klassiker, alltid lika roligt. Det är löjligt hur fort tiden går när man spelar, särkskillt för någon som mig som fastnar i dagar och veckor om så krävs. Längtar tills det kommer ett nytt Tomb Raider, väljer att bara anta att det kommer komma ett snart. Känns rätt rimligt. Känner mig ruskigt sugen på ett nytt GTA också, även om inget nånsin kommer mäta sig med San Andreas.

För att inte gro in i datorstolen drog jag ut på en skön promenad under kvällen. Gick faktiskt 8500 steg, det ni! Älskar att ha stegräknare på mobilen, den räknar förutom steg även kalorier, tid, distans och hastighet. Installerade nyss ett mini-GTA på den också, hihi. ♥Iphone♥ Dock har den ingen superkamera direkt så ni får ursäkta den kassa bildkvaliteten.


Ett enormt antal fåglar flyttade nyligen hit.



Älskar det ensamma, snea trädet!



Vid sjöstranden. Av någon orsak har jag ännu inte badat där, tråkig jag ska vara då.



Mina älskade Rebook, bär mig överallt utan att ens bli smutsiga.


Nu blir det några avsnitt Ally Mcbeal i sängen. Har nostalig-trippat med gamla serie det senaste. Nyss kollade jag igenom alla säsonger av Felicity, nu är det Ally Mcbeal och sen tänkte jag Early Edition eller Morgondagens tidning som den hette i Sverige. Kommer ni ihåg den? Den gick mellan 1996-2000. Så mysig!
Anyways, sov gott folk!





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0