You don't have a clue, what it is like to be next to you

Jag är så trött! Varit i Gbg under dagen för att umgås med min man och jaga skor. Slutade med att jag hittade en klänning som jag bara MÅSTE ha på nyår, tyvärr passar dock inte min vanliga storlek då den är riktigt kort och pytteliten över bysten. Nu har jag satt min älskling på uppdrag att hjälpa mig få tag på den eftersom den ska komma in igen. Det fanns bara ett fåtal i konstiga storlekar kvar. Den storlek jag behöver verkar vara den som går mest, för ovanlighetesskull. Oroa er inte, jag ska ha den, Nina får alltid som hon vill!


Den ser helt fantastisk ut i verkligenheten. Om någon skulle stöta på den i storlek 38 så snälla, jag ber dig, säg till! Om jag inte får tag på den så avskaffar jag nyår och vi kommer alltså för alltid vara kvar i 2010. Då får vi ju inte veta om världen går under 2012 vilket jag vet att ni alla är nyfikna på.


Kom hem rätt deppad som ni kanske förstår. Inga skor, ingen klänning, allt jag lyckades köpa var en faktum (goda gärningar lönar sig inte alls!) Som tur var möttes jag av världens sötaste snuttbulle som gjord mig glad igen. Pyttelilla Henry! ♥



Han är lite blyg, eller så kan han inte sitta still. I vilket fall som helst så går det inte att få ett vettigt kort på honom så ni som beställt signerade idol-bilder får vänta tills han blivit större och slutat studsa runt. Med dom öronen kan han iaf få in P3, det du!

Nu té sen sängen. Natti!





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0