All the things that you don't want to hear

Jobbade dygnet till kl 12 imorse, segt sätt att spendera en helg på men goa pengar. Har sedan spenderat dagen med älskling, käkat pizza och kärleksmums. Mumma!


Sjön jag promenerar förbi på väg till jobbet varje morgon.


På jobbet idag.


Nu ska jag testa massa spel på min iphone och slappa, orkar inte mycket annat efter detta passet. Måste säga igen, Iphone = bästa valet i mitt liv! Den gör mitt liv så mycket lättare och roligare.
Måste nämna min favorit-nyhet för dagen Nordkorea är härligt hotfulla:



Man får tycka vad man till om kommunister, men inte ens nazister är såhär organiserad. Jag gillart! Jag blir rätt less på att kommunismen missbrukas på detta sätt, kanske ännu ett bevis för att det är fint på papper men inte riktigt lika häftigt i verkligheten. Även om jag då inte gillar hur landet sköts med tanke på den totala bristen av mänskliga rättigheter så kan jag ändå inte låta bli att älska ett land som vågar sätta sig upp mot USA. Det är fint, det kräver mod.

När jag ändå är inne på nyheter måste jag inflika min förvåning över att människor blir helt bestörtade då FP och alliansen visar sig vara Sverigedemokrater i fårakläder. Läste ni inte på innan ni röstade? Skärpning!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7930056.ab
Herr Björklund tyckas ha missat att kristendomen redan är den religon vi vet allra mest om, vare sig det är medvetet eller inte. Han tycks också missat den oroväckande häxjakten som dragit igång på alla muslimer och inte insett att mer kunskap kan vara svaret. Det är härligt med politiker som inte tänker längre än näsan räcker, undra om man får flytta till Nordkorea?


Lämnar er självklart inte utan en låt. Lyckades inte hitta en vettig video men låten är inte mindre bra för det. Aimee Mann - This is how it goes.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0