Better with you

Jobbar stenhårt på att vara lite produktiv innan det är läggdags. Har en hel del "pappersarbete" som måste bli gjort men jag vill bara dricka té och kolla Criminal Minds. Tvingade ut mig själv på en promenad förut, trots att jag höll på att frysa ihjäl inomhus. Känner att jag vill ha en ny vinterjacka men vet verkligen inte hur jag vill att den ska se ut. Tycker alla vinterjackor är sjukt osmickrande, känner mig alltid som ett hus i dom. Dagens I-landsproblem indeed!


'

Så mycket orkade jag idag, känns rätt slappt men det är ju faktiskt vilodagen..


I morgon får det bli en längre kvällspromenad. Först blir det Götet för att jaga den tidigare nämnda nyårsklänningen samt byte av en annan klänning. Behöver även klacka om 2 par skor och shoppa halsduk samt handskar. Har länge jagat handskar i fejk-skinn men utan framgång. Tanken på äkta skinn äcklar mig riktigt ordentligt och händerna är nog det sista stället jag vill ha det på. Om jag inte äter djur vill jag inte heller ha dom på mig, känns väl inte orimligt? Fick iaf köpt hösten/vinterns snyggaste boots häromdagen, är bubblande lycklig över dom. Ser snäppet maskulina ut på den här bilden men det kan jag försäkra er om att dom inte är, vrickat snygga på!




Nu måste jag skärpa mig och få gjort det som måste göras. Hur kan en stor klädhög uppstå på mitt golv varje dag? Vad sysslar jag med egentligen? Framför allt, hur kommer det sig att jag köper massa snygga kläder hela tiden men sen hittar jag aldrig något snyggt att ta på mig? Snor någon min kläder eller lider jag av nån form av synrubbning? Nu har ni lite att fundera på, meddela mig gärna så fort ni kommit fram till nåt. Sov gott!





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0