All things in time, all you'll ever need

Jag vill ha julafton! Iaf vill jag ha adventljusstake och baka pepparkakor samt lussebullar. Än är det ju tyvärr för tidigt för det. Har övertygat min älskling om att han och jag ska göra pepparkakor i år, han hotade dock med att äta upp degen. Det hade inte varit ett sånt stort problem om det inte var så att jag brukar göra det.. Hoppas det blir några pepparkakor av det iaf, vill köpa fina formar och göra med glasyr!

Satte mig idag och skrev en julklappslista, dvs vad folk ska få för julklappar men även vad jag ska önska mig och av vem. Känns skönt att ha det avklarat, finns ju inget värre än att springa runt med julklappspanik i affärer veckan innan. Var även på solariet idag, sjukt va härligt det känns att sola. Ska bli underbart att få upp lite färg och känna mig lite fräsch igen, ser lätt till måttligt döende ut just nu. Har ett härligt promenad-avstånd till solariet med så blir två flugor i en smäll.




Nu är det dags att lägga sig strax. Vill bara att det ska bli lördag så jag får passa världens bästa, finaste och snällaste hund, Sonja! Syrrans goa hund, hälften tibetansk spaniel och hälften långhårig chihuahua.





När hon var en liten bäbisvalp. Sista bilden är ju för rolig, kolla den tjocka magen och världens kortaste ben! Haha, sötbulle! Nu ser hon väldigt annorlunda ut. Hon hävdar även att hon är vuxen vilket jag inte köper..



Här är hon som "stor". Helt klart världens finaste hund, andra hundar är söta men tyvärr ingen är såhär söt.


Här är hon med sin bästa kompis Alfons och på bild två visar hon hur väl hon kan matcha ett parkettgolv.

På lördag ska jag snutta upp henne till ett litet ludd. Hon brukar inte ha något emot det heller, nästan så hon spricker av lycka när jag kommer dit. Har sällan känt mig så älskad, haha! Nu blir det sängen. Sov gott folk!





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0