And somebody told me that this is the place where everything's better

Jag har problem. Jag lider av nån form av sjukdom som gör att jag är segast i världen. Jag har viljat sova i två timmar nu men eftersom jag inte lyckas få tummen ur röven att göra det jag behöver göra så sitter jag här. Bakom mig ligger en stor hög tvättade kläder som ska sorteras in i lådor men jag orkar inte. Att mina lymfisar i nacken fortfarande är svullna gör inte saken bättre. Varit på smärtstillande i en vecka nu, kan inte vara ett bra tecken.

I morgon ger jag mig ut för att köpa mina sista julklappar sen kan jag slappna av. Kommer jobba för mkt för att orka bry mig senare. Var i stan idag men själfallet alldeles för oorganiserad och långsam för att hinna med allt. Prio nummer ett var ändå att hämta min efterläntade tofu-biff hos syrran, fy helvete vad gott. Har blivit sjukt beroende. Ska nog till Gröna Boden på torsdag och shoppa loss, lite tidiga julklappar till mig själv.

Nu myser jag med pepparkakor och en sömnig katt. Ska nog bita ihop och plocka undan kläderna och bädda ner mig. Behöver skriva en liten handlingslista tills imorron och sen är det bara att titta serier tills man däckar. Btw, hur kallt får det bli? Sover med två täcken och en fotvärmar-katt men det är ändå iskallt. Försökte hitta handskar idag men nej, mina fingrar är för smala så det ser ut som jag har hundbajspåsar på händerna vilken storlek jag än tar. Fortsatt jakt i morgon. Dock köpte jag världen bästa grej, Eucerin Duscholja. Som en tvål fast ändå en olja, ja jag fattar inte riktigt helller. Den är iaf perfekt på vintern för alla oss torrisar. Vanlig tvål torkar nämligen ut mig något så förtvivlat.



Jag myser alltid i röda kläder hemma nu för tiden. Räknar verkligen ner dagarna. Gonatt folk och massa julmys på er! Myslåt nedan, har totalt snöat in på detta något gamla band.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0