I too once thought I was owed something

Jag älskar hösten, verkligen! Men måste det regna så förbannat? Hade föredragit snö. Vill kunna promenera utan att bli dyngsur och iskall. Tröttsamt. Ska börja sola nu iaf har jag bestämt. Har hittat ett grym solarium i närheten så ska dit i morgon och snacka med dom om solkort osv. Vet att det inte är direkt bra att sola men min hud blir förjävlig på vintern. Jag blir seriöst så torr att min hud spricker, ändå smörjer jag in mig flera gånger om dagen. Det  enda som hjälper är att sola så nu tänker jag skita i allt och göra det.

Nu slängde jag ihop en tonfisksallad och kollar senaste Gossip Girl. Den serien fortsätter vara grym men gör mig riktigt avundsjuk. Mest på alla snygga handväskor eftersom jag verkligen behöver köpa en ny. Tänkte önska mig en i julklapp av syrran. Är sjukt sugen på en Mulberry liknande som passar bra för skolböcker. Hittade den på en sida och hoppas på att den är snygg i verkligheten.



Nu ska jag ta en dusch och lägga en ansiktsmask. "Råkade" somna med sminket på i fredags så nu har jag dåligt samvete. Bloggar mer sen eller i morgon.






xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0