When we are not denying anything, nothing is an enemy

Fan asså. Det är nästan så jag funderar på att lägga ner bloggen totalt. Har haft noll blogg-lust det senaste, eller asså jag vill men jag orkar inte fokusera. Jag är en sån person som tycker att ska det vara så ska det vara, känns löjligt att gå och små dutta på bloggen oregelbundet. Det gör ju även att jag tappar läsare varje gång det dröjer ett tag och sen tar det tid innan det återhämtar sig. Äh, kommer nog dutta på ett tag till. Känns som min länk till civilisationen innan jag får flyttat till Gbg igen. Allt hänger på att jag kommer in på den utbildningen jag sökt till våren. Rättning, jag ska komma in för att jag måste, därmed basta!

Var i Gbg en sväng idag för att köpa grejer och träffa min underbara man. Just när jag ska dra hemifrån får jag sms från H&M att skinnbyxorna jag bokat nu finns att hämta, självklart sticker jag dit först. Provade dom förut och jag ÄLSKAR dom. Min andra skinnbyxor har inte alls såhär bra passform. Jag ska liksom bara ha skinnbyxor, det är min grej långt innan det blev trendigt. Har drömt om att hitta det perfekta paret länge och nu är dom här. Har aldrig varit snabb nog att få tag på min storlek när dom kommit in så nu mailade jag H&M (samma med nyårsklänningen) och dom hade några enstaka par kvar och sen skulle dom inte komma in igen. Fatta vilken tur jag har!

Snygga kläder, snygg bränna...nu är det bara en sak som saknas. Kommer ni ihåg när mina naglar var såhär långa?



Det är ett minne blott kan jag säga. Bröt ett par på jobbet och sen gick det bara utför. Mina naglar är otroligt starka i perioder och sen bara flippar dom ur. Har börjat jobba upp en okej längd igen men undrar när jag kan få sådär långa igen. Fatta att dom är så vita naturligt också, fan väx naglar väx! Kör stenhårt på Sally Hansens produkter nu och dom funkar verkligen kan jag säga.

Nä nu går jag och lägger, har kan man ju inte sitta och häcka mitt i natten. Ryktas om party på fredag och sen chokladmuffins-bak på lördag. Något att se fram emot. G'night!





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0