To find my own way to freedom

Har haft en väldigt mysig dock varierande helg. Nu vägrar jag inse att en ny vecka börjar så jag ställer mig och lagar midnatts-fattiga riddare. Jag älskar att göra mat på natten, helt klämm-mackor men även fattiga riddare eller plättar. Mums! Märks det att jag gillar att äta?

Av nån orsak sitter jag med lösögonfransar på mig men inget annat smink.. Det ser rätt sjukt ut. Fick för mig att det kunde vara bra att öva lite på att få på dom smidigt. Enda gången jag använt lösögonfransar innan var förra nyår och då tog det timmar och en smärre panikattack innan jag ens fick dom att fastna och sen lossade dom flera gånger. Inser nu att det var jag som klantade mig så passar på att öva när ingen ser. Vissa har det varje helg så det borde ju inte vara omöjligt.

Jag längtar tills nyår. Älskar känslan av att ett helt obefläckat år framför mig. Har massa grymma planer inför året, får bara hoppas att allt går som det ska. Tyvärr kan man ju inte styra allt. Idag blev jag riktigt less på människor som inte kan sköta sitt jobb och riskerar hela min framtid bara för att dom är lata och inkompetenta. Anyways, får hoppas att det går vägen.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Little Women, en gammal favoritfilm med en av mina äsklings-skådisar Winona Ryder. Lätt en av världens vackraste! Iofs är Susan Sarandon, Kirsten Dunst och Christian Bale med också så det är ju en film som inte kan misslyckas. Tycker inte det görs så mycket bra filmer längre, känns som om man återvinner samma koncept hela tiden och allt blir bara förutsägbart och trist.



Fantastisk!
Just nu sitter jag och ryser till den här låten. Det tar ett tag innan den drar igång så ha tålamod.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0