My feet have left the ground

Igår somnade jag vid 23:30, när klockan var 02:30 sa min kropp att det var nog och sen låg jag vaken till det var dags att gå upp 06:30. Överaktiv hjärna, som nämnts tidigare. Hade iaf väldigt trevligt på nya jobbet, efteråt var det en helt annan femma. Fick springa jämnsides med bussen hela vägen in till stan men lyckades komma på den när den bytte på stationen och gick hem till mig. Om någon undrar så har vi -8 grader och massvis av snö, inte springa väder om en säger. Väl hemma däckade jag men vaknade hela tiden med hjärtat i halsen som om jag försovit mig, till vad kan man undra. Lyckades iaf städa och slänga ihop tacos för att försöka fylla det gapande tomrum som tycks existera inom min pojkvän. Men jag fick en paradis-ask, den du! Nu försöker jag klottra ner en handlingslista inför i morgons storhandling och planer julklappsshoppande. Har snott till mig Miguels lägenhet över helgen så blir iaf en natt i Götet. Fan, enorma cravings efter röda ljuslyktor från indiska och tofu-biffar från Gröna Boden. Nä nu däckar jag i sängen med mitt anteckningsblock, hoppas att ni också har vett på att stanna inne i denna kyla.



Borde jag ljusa upp håret med slingor eller slänga i en toning som ligger nära min nuvarande hårfärg för glans och allmän snygghet? Dessa livets svåra dilemman. G'night!




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0