You know that life is no rehearsal, you're never going to get it right

Min nacke gör ont och jag är trött. Paralyserande beslutsångest över vad jag ska göra idag. Sova i Götet eller ej? Suck. Halsar kaffet och hoppar in i duschen i jakt på klarhet. I övrigt går jag runt i en röd mysdress, känns som om det är julafton när som helst. Lyssnar på pappa-musik, dvs sånt som pappa lyssnat på under min uppväxt. Tror jag har honom att tacka för att min musiksmak är så bred och att jag kan känna igen kvalité till skillnad från så många andra i min ålder som bara vågar gilla det som spelas på radion. Sen iaf artisten/artisterna är musikaliskt begåvade eller ej märker dom inte av. Sicket trist liv.



Sådär känner jag mig idag, inte ens kaffet kan kickstarta mig. Frustrerande.





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0