Suger water

Blev ett spontant besök i Götet på fredagen för att fira att Mickis ( memod.blogg.se ) lyckats landa ett jobb i dessa tider. Hade sjukt trevligt på Vasastan med världens bästa människor. Lördagen spenderade jag med kapten memod och sen tvingade jag med mig älsklingen hem till mig. Satt på altanen, lagade gött käk och slappade. Idag har jag som vanligt stekt på altanen, första sommaren på flera år som jag inte kommer vara blekast i stan, woho! Allt som allt en riktigt bra helg.
Nu börjar jag känna mig lite smått förkyld dock vilket inte passar in i mitt hektiska schema denna veckan. :/
Ska lägga mig i sängen med glass och en bok.

I fredags.Hade snor-bråttom till bussen, ber om ursäkt för kass bild.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0