Play it by ear

Jag hade haft mycket enklare att komma igång idag om jag visste hur underbart väder det är! 22 grader! Är jag helt ute och cyklar eller är det mycket för Maj-månad? Ska bara dricka upp mitt kaffe och kolla senaste 90210 sen ska shortsen och mina nya gladiatorsandaler på för en ordentlig promenad i parken. Har jag tur kanske jag får lite färg med. Ska sno med mig kameran och försöka få lite snygga bilder på alla grymma djur. Verkar i och för sig bara vara jag som blir uppspelt vid tanken att titta på åsnor..

gladdisar
Vad tycks? Forever 21 är något av det bästa som hänt mig, vill tillbaks!
Okej, en kopp kaffe till sen måste jag dra, inte hållbart att sitta inne i detta vädret.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0