Dream in color

Det blev en två timmars promenad i parken och inga bilder på några djur tyvärr. Lyckades faktiskt gå lite vilse så när jag väl fattade vart jag var orkade jag inte kämpa mig bort till djuren. Får bli en annan dag, hoppas vädret håller i sig. Tog lite amatörmässiga bilder på sjön istället för att imponera på er storstadsbor.



I övrigt råkade jag köpa en klänning förut.. Den borde dyka upp i början av nästa vecka, är den snygg kommer bild. Säger bara röd, tajt, enaxlad. Känns inte som om det kan gå fel, eller?
Föresten är det bara jag som tycker att Mozilla är helt genialiska som fixat skins och färgglada flikar? Hela datorn känns snyggare. Gillart! Min har fortfarande vad som endast kan beskrivas som påsk-tema men är för fint för att bytas.

Nu blir det en kopp té på altanen och senaste glamour.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0