Wake up and smell the coffe

Success! Eller nästan i alla fall, halvt om halvt? Lyckades vara mer produktiv än igår men dock inte så mycket som jag hade velat. Kom upp vid en anständig tid och tog mig till stan för att uträtta ärenden som jag skjutit på ett tag. Gick både dit och hem samt handlade mat och gjorde en frodig middag. Känns vansinnigt hurtigt med tanke på hur slö jag varit länge.


Bilden nästan skriker hurtbulle...eller?




Gjorde två nödvändiga inköp, vattenmelon och jordgubbar!


I morgon blir det Götet för att träffa Mickis ( memod.blogg.se ) och Kia på kaffe och tjöt. Har jag tur hinner jag sola lite på förmiddagen, har blivit torsk på det efter jag funnit glädjen med en altan. Once you've gone altan you never again wanna go balkong. Anyways, ska lägga mig och bläddra i senaste Chic och hoppas på lite sömn

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0