A most peculiar man

Efter en helg med min man är det tillbaks till verkligheten som gäller. Fast jag vet inte om den känns så verklig just nu. Allt är lite sådär dröm-suddigt och extra glittrigt. Helt plötsligt består dagarna av solande på altanen, roligt jobb, mys med mannen samt vänner och lukten av sommarkvällar. Jag kan vänja mig vid det här.

Snygg bränna √

Snygg sommargarderob √

Grymt jobb √

Grymma människor √

Fantastiska framtidsplaner


Får inte glömma att meddela att ett par förhoppningsvis råsnygga skinnbyxor är på väg till mig. Kom till mamma!!
Om jag bara kunde hitta en sida som streamade The O.C kostnadsfritt så hade tillvaron varit nära in på perfekt.
Jag hoppas det luktar sommar hos er med!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0