Your body is a wonderland

Det blev mer shopping idag, fast mer nödvändiga saker denna gången. Har fått något gjort på en ledig dag så jag belönade mig med ett glas vin. Har sprungit ärenden i stan, handlat mat, promenerat hela vägen hem, fixat i trädgården, gjort matlådor, färgat ögonbrynen och gjort manikyr. Fy så duktigt! Nu måste jag dock sova för i morgon blir det att jobba 10-22. Avslutar med lite bilder, natti natti!


Spetslinne/underklädslinne, stay-ups, ansiktskräm, vitamintabletter, ögonbrynsfärgning och nagelfil.



Mitt nya favorit läppstift: Angel pink från Maxfactor. Ger perfekt ljust rosa nude-läppar.



Mini-gurkor som jag skördade i växthuset idag. Som vanlig gurka men smakar mer. Mys!

xoxo


P.S.
Såg just att det låg en ny Världens Historia tidning i posthögen, jippie! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0