You make my knees weak

Har suttid vid datorn så länge att mina ögon verkligen svider. Livsfarligt att bli torsk på datorspel. Har lyckats leka med älsklingen och sola lite, nu kommer jag nog inte röra mig långt ikväll dock.

Mina skinnbyxor dök upp igår (better late than never?). Ska fota dom så fort det är lite svalare så jag kan ha på mig dom. Måste logga in på tradera och ge omdömen, blir alltid så dyrt när jag loggar in på den sidan.

I morgon blir det att åka till Götet. Behöver springa ärenden på netonnet, som vanligt. Lyckades hitta den eftertraktade sleeven till min dator på elgiganten men i övrigt har dom ett uselt utbud till hutlösa priser.

Sjukt stylish som min mor skulle säga.
Så nu ska jag bara lyckas ragga mus, musmatta och nåt ställ. Känns svårt att hitta något bra :/.

Är faktiskt bjuden på grillmys på Fröken Hasse's altan i helgen, lördag ser det ut som. Lövely. Det är en av sommarens höjdpunkter när hon låter oss besudla hennes hem. Vi kanske inte är experter på att grilla men vi gör det med känsla.

Plötslig hunger vid tanken på grillade majskolvar...ska ut i köket och styra upp lite pasta med kantarellsås. Yuuum, som en Furbee skulle sagt. Vet ni inte vad en Furbee är så sluta läsa min blogg.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0