The good life

Jag älskar att inte känna sova-stress. Har verkligen lagt märke till hur dåligt jag mår över att veta att jag ska upp tidigt nästa dag. Det kan stressa mig så mycket att jag knappt kan sova alls. I morgon är jag dock underbart ledig och ska spendera min dag i stan med Timah för att shoppa upp lönen.

Nu sitter jag med fötterna i ett fotbad, dricker en Starobrno och bränner musik inför mora-resan i augusti. Min älskling klev nyss på planet till Libanon men jag har kommit fram till att det ändå är okej, fastän jag kommer sakna honom. Insåg nämligen att det är lyxigt att faktiskt ha någon att sakna, det är bättre än att inte ha någon alls. Han är det finaste som finns, min älskling <3



Hamodi?                                        Tvättbjörn?




Timah och jag i fredags. Faarligt snygga!


Ska kolla Fraiser och fixa naglarna sen sova. Natti natti!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0