I've never wanted anything the way I wanted you that night

Har försökt blogga flera gånger senaste veckan men har varit alldeles för trött. Har jobbat 72 timmar på en vecka, idag har jag seriöst sovit minst 10 timmar. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag snittat 3 timmar/natt senaste veckan. Denna veckan ser schemat lite bättre ut så jag ska vila upp mig och stålsätta mig för veckorna som kommer. Kommer jobba som en galning och inte ens kunna träffa min dumma älskling som ska åka bort. :(

Har lyckats sno åt mig några timmar sol i trädgården innan himlen öppnade sig och det spöregnade. Självklart blev jag fångad mitt upp i det när jag var på väg hem ifrån ICA. Var verkligen totalt genomsur innan jag kom hem till en lika dränkt katt som skrek på altanen. Det kan ändå överlevas med tanke på att H&Ms höstkatalog damp ner i brevlådan idag. Såg till att snabbt plocka åt mig det viktigaste innan det tog slut som vanligt.




Jag tänker det puderbeiga linnet till den svarta kjolen med pumpsen och armbanden. Mums!
Blir säkert mer shopping vid senare tillfälle men skulle vilja ta mig till en affär för en gångs skull. Måste sluta vara så lat, hatar bara att trängas.

I morgon jobbar jag 11 timmars pass vilket vid det här laget känns kort. Sen är jag ledig till söndag så det blir Götet på fredag för hundvaktning och lite much needed umgänge med Gbgs finest. Nu ska jag pinsamt nog kolla ett avsnitt av Danska Hollywoodfruar, dom är verkligen helt galna. Måste bara nämna att jag återupptäckt en av min ungdoms största artiser Bif Naked.

Makalös kvinna!


xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0