When I come back down

Jag orkar inte blogga. Sovit ett par timmar, skulle sova när jag kom hem men tydligen är det bra att installera en värmepump då. För er som inte haft turen att få uppleva detta så låter det ungefär som att hela huset håller på att rasa. På väg till posten hänger sig min iphone så ingen musik eller några spel. Resan som ska ta ca 40 min blev 70 min pga ett tåg som gått sönder på spåret. Stiligt Sj, stiiiiiiiligt!  Nu kan jag inte sluta tänka på vörtbröd med vegetarisk skinka och senap. Jag kan heller inte sluta vara törstig. Jag dricker heeeela tiden vilket innebär att jag kommer få springa och kissa stup i kvarten hela natten. Jag som ska upp tidigt i morgon och babysitta syrrans hund innan jobbet. Whatever.

Good news dock, fått fördubbla mina timmar på posten resterande dagarna. Nina behöver pengar, she really does. Btw saknar jag min partner in crime på posten nämligen Caroline! Träffade våran Martin idag, om du kommer ihåg. Han ser fortfarande ut som en räv, hur bra som helst! Nu går jag och lägger mig innan jag ballar ur totalt, G'night folks!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0