Just make sure I'm around when you've finally got something to say

Ni ska se hur det ser ut här. En halv meter snö där det inte är skottat och varje gren på träden är täckt av ett tjockt lager snö/is. Promenerade hem från solariet och insåg att jag aldrig mer vill ha mascara utan bara ha ögonfransarna fulla med snöflingor. Snön är sådär lätt och pudrig, när jag kom hem hade jag ett tjockt täcke snö på huvudet. Har tyvärr inte kunnat ta någon bild idag eftersom jag inte kan ta fram min iphone utan att den blir dyngsur.

I morgon ska jag baka pepparkakor och göra knäck! Sen blir det jobb hela helgen men julbak igen när jag kommit hem på söndag. Ja jag kan inte sluta tänka på jul, vill du slåss om det? Trivs verkligen på mina olika jobb just nu. Ska köra lite som julvikarie på posten nu också, kanske inte lika roligt men det får gå. Hoppas verkligen jag får plugga till våren, att jobba som timvikarie är verkligen inte hållbart i längden. Kommer dock sakna brukare och kollegor när jag flyttar. Nu sängen, men inte utan jul-musik och en bild på mig då jag, kanske inte helt nykter, imiterar en julgran.







xoxo

Kommentarer
Postat av: Caroline

hade varit kul att jobba med dig på posten igen :) men fick nyss förlängt på mitt jobb i ett år!



GOD JUL :D

2010-12-04 @ 00:50:34
URL: http://carolineholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0