It's not something I would recommend but it is one way to live.

Jag är värdelös, I know. Inte orkat blogga på jag vet inte hur länge, känner mig sket-larvig. Har jobbat en hel del på det kungliga postverket och även åkt på en förkylning så helt enkelt inte haft ork eller tid. Nu kör jag iaf stenhårt 3 dagar till sen är det att vara lediga, iaf 3 dagar. Åh julafton, nu är du så bitterljuvt nära. I övrigt har jag blekt/tonat håret så nu är jag ljusare och superguldig. Älskar det, ÄLSKAR! Försökte ta en vettig bild med camen häromdagen men blev inge bra alls. Ska låna till mig en kamera och knäppa en bild i morgon. Borde köpa mig en kamera men är för snål.

Nu ska jag krypa i säng och försöka få upp värmen. Jag ska skärpa till mig med bloggen, promise! Massa kärlek på er så länge och kom ihåg att ta hand om varandra i kylan!

Btw. Morfar jag saknar dig, varje sekund, varje dag. ♥





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0