Beyond here lies nothing

Jag känner mig inte peppad på att åka till posten och jobba nu kan jag säga. Jobbade 18 - 9 från igår till idag och knappt sovit en blund. Kommer däcka som en klubbad säl när jag kommer hem ikväll. Smart som jag är glömde jag skriva på min timlista innan jag gick från jobbet i morse så måste förbi där innan jag tar tåget till Götet. Jag jobbar inte gratis! Nu behöver jag sticka, förhoppningsvis orkar jag slänga in ett inlägg senare.



Gått runt och myst i mina älsklingtofflor!



Har även myst med årets julkatt!



Har även testat ut en ny mascara och är helnöjd, bilden gör den verkligen inte rättvisa!

Hjälp, bråttom!



xoxo

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Asså vad får man göra på posten mer än att köra ut brev ?

har alltid undrat de :P

2010-12-09 @ 19:36:27
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0