You got my only heart

Igår avslutade jag ett 24-timmars pass och nu ska jag snart iväg för att jobba 11 timmar igen, slutar kl 21 och sen börjar jag jobba igen kl 10 i morgon bitti för ännu ett 24-timmars pass. Jag är sömnig.
Köpte tröst-donuts på vägen hem igår men blev djupt besviken, dom var inte alls lika goda som dom i L.A. Sämst.
Nu ska jag sminka mig och hitta några kläder. Hatar alla er som sover just nu..



Bild från L.A, man ser min hand komma smygandes i hörnet. Haha!


Mums!

xoxo


PS.
"De som är extremt negativa till mångfald ökar i årets undersökning till 5,7 procent. De extremt negativa attityderna återfinns framför allt hos män och lågutbildade." No shit?

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article7572839.ab

" Däremot visar årets upplaga av Mångfaldsbarometern att ungefär 60 procent anser att det är okej att bära slöjorna hijab och shayla, som inte täcker ansiktet, på arbetsplatsen. "
Frågan jag ställer mig är vad de andra 40 procenten lider av. Hur kan det möjligtvis på något sätt störa dom att någon bär hijab eller shayla?  Tragiska människor som bara vill ha något att störa sig på är min slutsats, jag blir så matt. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0