We're only taking turns

Jag tycker det är härligt när det börjar hagla så kraftigt mitt i natten att billarmet går igång. Visst är det skönt att vakna av en hjärtattack, supermysigt.
On a happier note.. Gjort lite nytto-shopping idag med mor min. Köpt lite saker inför tisdag fixat iordning.

I morgon blir det Götet. Ska fika med Favvo-Timah och shoppa ännu mer. Har för många tusen på kontot, help. ;)
Nu MÅSTE jag helt ärligt göra en manikyr och röja i den där tidningshögen jag misslyckades med att ta tag i igår. Kärlek på er!

Av nån orsak går det inte att ladda upp bilder just nu så ni får inte njuta av våran skönhet. Sorry.







Now I'm confused.
Is this death really you?
Do these dreams have any meaning?

No. No, I think it is more like a ghost
that has been following us both.
Something vague that we're not seeing,
something more like a feeling.



Smärtsamt vacker, gillart!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0