I'm glad I didn't die before I met you

Igår fick jag knappt något gjort för att jag spenderade hela dagen med att försöka att inte stressa. Av nån orsak är det nästan omöjligt för mig att slappna av när jag har intensivt med jobb ett tag. Jag tycks ha kommit in i nån slags manisk fas, får väl bara se till att göra något produktivt av den.
Idag har jag varit sängliggande nästan hela dagen pga yrsel, något som kommit och gått senaste veckan. Hoppas det ger med sig med tanke på att jag har en 72-timmars arbetsvecka framför mig och ingen tid till läkarbesök.
Har iaf lyckats köra en tvätt, röjt i trädgården och gjort matlådor inför kommande vecka. Hade jag bara kunnat fått dammsugit så kunde man ju slappna av sen.

Längtar efter att få åka nånstans i september. Kan inte tänkte mig något bättre än att ligga på en strand bredvid min älskling. Har akut sol- och badbrist, har inte ens badat i Sverige i år. Nu ska jag släppa ut dammsugaren i köket och drömma mig bort.


Monaco 2005, underbart!


Vet inte om ni känner till Bright Eyes men det är en drömmares musik. Så skört men samtidigt så starkt. Kan bara säga att texterna är värda att lyssna på, rysningar guaranteed. Nedan följer två väldigt olika låtar men båda så fantastiskt bra.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0