If my heart was a house you'd be home

Intensiv dag med omväxlande humör. All's well that ends well dock, vilket det gjorde. Jag har idag köpt något riktigt fint, något som jag lovar att ni alla kommer bli avis på. ;) You'll see on tuesday!
Spännande, längtar!


Så såg jag ut sen var det bara fram med plånboken, ibland kan man inte hejda sig.



I övrigt undrar jag vad som händer med vädret? Det är sol fast det regnar/haglar, wtf? Blir av nån orsak helt desorienterad av sånt väder, som att min hjärna inte riktigt vill koppla. Blev inte bättre av att mitt paraply bestämde sig för att attackera mig istället för att skydda mig. Har alltid fenomenal otur med paraplyn.


Bländande sol och regn, schysst kombo. Hatar att bildkvalitén blir värdelös när jag laddar upp bilderna.


Tänkte försöka göra något vettigt nu, exempelvis sortera den jättehög med tidningar jag har vid sängen. Har skjutit på det lite för länge. För er som faktiskt gör något roligt denna lördag önskar jag många bjudshots och god fyllemat.



Denna låten får mig alltid på toppenhumör, lovely!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0