Am I making something worthwhile

Fatal brist på energi! Hade gärna spenderat denna lediga dag i sängen med datorn på magen men no such luck. Varit hos frisören för en klippning, handlat bröllopspresent, råkat shoppa ett par saker till mig själv och nu har jag lagat mat i vad som känns som en evighet. Måste ju fylla frysen med matlådor inför jobbpass, i morgon är det dygnet igen.
Om jag kan lyckas färga ögonbrynen och göra en pedikyr så kan jag faktiskt känna mig nöjd. Får väl försöka göra sig vacker så man inte förstör bröllopsbilderna menar jag.



Fick shoppat ett par fjäderörhängen, finally!


Leave-in produkt som lovar att vårda och ge formbart hår. Det hoppas jag för den lille jäkeln gick på 310 kr..


Plockade även upp en tunn silverring med små stenar i. Tror jag ska gå loss på ringar vid nästa lön, älskar looken med många tunnare ringar samtidigt.


Nu får jag kämpa vidare med det som ska göras och sen försöka få lite sömn. Som vanligt älskar jag att tvinga på er min musik, hoppas att iaf någon lyssnar. ;)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0